Sider

lørdag den 27. februar 2016

SNEAK PEAK BILLEDER


Riddersholm Design har fået nye produkter og dem har jeg fået lov til at "lege" med
og jeg er vildt begejstret, for det er super fede produkter, som bare passer perfekt til
mig.
Jeg kan ikke afsløre hvilke produkter det er, men hvis dette vækker din interesse, så
kom forbi Riddersholm`s stand til Convention i Middelfart den 12-13 marts hvor jeg
søndag formiddag vil lave make and take med de nye produkter.
























                                                         Mange scrap hilsner
                                                                     Lisa.

1 kommentar:

  1. Øv altså, så skal os der ikke kan komme med bare vente endnu længere eller hvad? ha ha ha Men har nbu nok lige en ide her udfra dit arbejde her, og det ser bare knald godt ud some altid Lisa.

    SvarSlet