Sider

mandag den 22. februar 2016

FALL FLEA MARKET - BARNMARKET


Da jeg så dette billed af min datter og en af hendes veninder viste jeg straks at det skulle
bruges sammen med Riddersholm papir.
Jeg har brugt VINTAGE JUNK FRA FALL FLEA MARKET som jeg har kombineret med
BARNMARKET.
Blomsterne er INK IT BLOMSTER som jeg har farvet med Distress spray stain Antique Line.
Den sorte Glitter Glass finder du HER.













































                                                                Mange scrap hilsner
                                                                             Lisa.

2 kommentarer:

  1. Holy Moly hvor er det flot Lisa. Du slynger dem da bare ud af ærmet den ene gang efter den anden og altid med et kanon flot resultat. Du må jo há magiske fingre ha ha ha.

    SvarSlet