Sider

torsdag den 31. december 2015

HAPPY NEW YEAR: Barn Market

Nu går året 2015 på hæld, og det er tid til at tage hul på et nyt.
Jeg har lavet dette nytårs kort med papirer fra Barn Market serien.

Her ses hele kortet. Udover mønsterpapiret fra Barn Market har jeg brugt Glitter karton.

Jeg har brugt bånd og twine og en enkelt hydrangea blomst.
Pailetterne er mørke grå og fra butikken.

 
HAPPY NEW YEAR er udstanset med en die fra Impression Obsession.
Urskiven er udstanset med en die fra Prima.
Banneret er en Cheery Lynn die.

Bag teksten har jeg sat et lille stykke farvet gaze, som jeg fandt i gemmerne, 
og den matcher farverne på papiret perfekt.

Teksten er udstanset i sølv og i mørk grå glitter karton. De er påsat, så der bliver en mørk skygge.
De enkelte lag er monteret med 3D puder.

Alle kanter er sværtet med Distress Ink farven: Pumice Stone.
Billederne er taget på mit opdækkede nytårs bord.
Lyset er ikke det bedste, men jeg håber I kan se detaljerne.

Til slut vil jeg ønske jer alle et godt og lykkebringende nytår.
Happy New Year to all of You.

Anne-Mette

4 kommentarer:

  1. Super flot kort her. Og rigtig godt nytår til alle herinde og håber på rigtig mange gode timer i 2016 også med jeres pragtfulde papir og skønne inspiration altid.

    SvarSlet