Sider

søndag den 22. juni 2014

More Guest Designer stuff

Today I will show you a bit of a bigger project - I transformed this old Vintage book to a Vintage album. I wonder if this could be of interest to a class :o) It was super fun to make and you can ad tons of details if you like.

Dansk:
I dag vil jeg vise jer et projekt jeg har lavet som gæste designer for Flying Unicorn, USA. Jeg har forvandlet denne gl. vintage bog til et skønt vintage album. En rigtig sjov opgave som man kan sætte sit helt personlige præg på. Der kan tilføjes en bunke detaljer eller man kan holde den helt enkel og stilfuld. Jeg er nok til den chabby vintage med detaljerne. Var det måske noget man kunne være interessant at tilbyde som et kursus ;o)


















2 kommentarer:

  1. WAUW hvor er det bare et flot album, og ja det kunne da helt sikert være et super fedt kursus, som jeg helt sikkert vil være interesseret i, hvis det bli´r i en week-end, hvor man kan køre efter det. Det er virkelig flot lavet. Sikke en fed gave det kunne blive til.

    SvarSlet
  2. Jeg har holdt kurser i det, så det tror jeg da sagtens du kan sætte i gang ;)

    SvarSlet