Sider

mandag den 11. oktober 2010

Rosa härligheter

Hejsan! Hoppas helgen varit fin i Danmark. Här är det riktigt vackert höstväder, gula löv, hög himmel, kallt och strålande sol. Vackert med höst!!! När jag inte varit ute och njutit har jag suttit inne och scrappat :):):) Och jag kände mig lite rååååsa, så höst- och julpapper fick vila lite.

Tårtbit2Alla papper är hämtade från underbara Vintage pink-kollektionen. Tårtbiten är en presentask, som är öppningsbar på baksidan. Om du vill testa (superenkelt och väldigt effektfullt!) så finns en template HÄR att ladda ner.

Sen slog jag in en present till en god vän som fyller år i veckan som kommer. Det är en ask exklusiv choklad och eftersom själva asken var så himla fin både i struktur och färg (härlig vanilj) så gjorde jag bara en gördel så att delar av kartongen syns.

Paket 2_redigerad-1 Ha det gott!

Tesa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar